Přejít k obsahuPřejít k hlavnímu menu

Zpět na centrum pomoci

Administrace emailů - webmail

Zákazníci, kteří hostují své domény na mailserverech SH.cz, mohou využívat administraci schránek v rámci webmail online rozhraní.

Do svého prohlížeče zadejte adresu mailserver, který Vaše doména využívá:
https://mail.sh.cz
nebo
https://vip-mail.sh.cz

  • Z úvodní stránky přejděte do administrační sekce
  • Pro přihlášení musíte mít od technické podpory přidělený postmaster účet.
    Přihlaste se.
  • V rozhraní aktuálně uvidíte pouze jeden účet - postmaster, kterým jste se přihlásili.
    Další schránky (Emailové uživatele) předmětné domény lze vytvářet rozbalením menu vlevo nahoře (Ikona +) a vybráním možnosti "New User" (Nový uživatel).
  • Otevře se formulář se základními informacemi o novém účtu a předgenerovaným heslem. Údaje vyplňte, případně změňte heslo, a klikněte na tlačítko Save (Uložit), nebo Save and add another (Uložit a přidat další schránku).
  • Po vytvoření se automaticky otevře panel s nastavením nového účtu. Zde můžete upravovat vlastnosti účtu. Často je potřeba účtům nastavit například limit velikosti schránky - To můžete učinit v záložce Limits.
  • V záložce Email můžete nastavit funkce jako automatické přesměrování / přeposílání příchozích zpráv, automatické odpovědi (Např. pokud jste aktuálně nedostupní) a nastavení funkce anti-spam.
  • Zpět na úvodní stránce administrace webmailu najdete přehled všech založených účtů. Účty můžete sdružovat do skupin či mazat.