Přejít k obsahuPřejít k hlavnímu menu

Obecné dotazy

  • Jaké certifikace vlastní SuperHosting?
    SuperNetwork s.r.o., provozovatel služeb SuperHosting, je certifikován na ISO 27001, ISO 9001, ISO 14001, ISO 45001 a ISO 20000. Datacentra odpovídají certifikaci TIER3.
  • Je technická podpora sdílena v rámci datacentra nebo provozována SuperHosting?
    Podpora 24/7 je provozována SuperHostingem. Nejedná se o sdílenou podporu v rámci datacentra.
  • Funguje technická podpora nonstop?
    Ano. Technická podpora je k dispozici 24 hodin denně po celý rok. Vstup do datacentra pro zákaznické oprávněné osoby je také nonstop.
  • Jakou rychlost konektivity poskytujete k serverům?
    Každý server (housing), dedikovaný i managed server mají k dispozici 1 Gbps port. V případě potřeby lze připojit více portů nebo 10 Gbps port. Portová kapacita je vyhrazena, není sdílena.
  • Jak se účtuje IP konektivita? Měříte přenesená data?
    Konektivita je vyhrazena, zákazník může využít plnou šířku pásma 1 Gbps portu IN/OUT. Datové přenosy nejsou omezeny ani měřeny. Pro přehled a výpočet reálně spotřebované konektivity používáme 95% percentil. Metoda měření odděluje 5 % nejvyšších naměřených hodnot od zbylých 95% hodnot celkově využité šířky pásma za kalendářní měsíc. U služby Dedikovaný server a Managed server je v ceně 1 Gbps bez omezení pro Česko i zahraničí, tedy není co měřit, konektivita je v ceně.
  • Jak vypadá schéma sítě SuperHosting?
    Síť SuperHostingu je postavena na Arista & Cisco síťových prvcích, které jsou zapojeny v kruhové topologii, a veškeré trasy jsou zálohovány v režimu N+1. V případě poruchy konkrétního prvku nebo optické trasy se provoz automaticky přesměruje do 10 sekund na záložní prvek.

  • Kolik dostanu k serveru IP adres?
    Standardní nabídka zahrnuje 1 x IPv4 adresu k serveru a 1 x IPv4 pro interní server management. Po dohodě je možné získat více IP adres za poplatek.
  • Mohu dostat IPv6 adresy?
    Ano, IPv6 podporujeme. Běžně je přiděleno /64 zdarma.
  • Co se stane v případě HW poruchy serveru?
    V případě poruchy serveru či některé z komponent situaci vyřešíme a server uvedeme do plně funkčního stavu. Smluvně garantujeme maximální čas pro vyřešení problémů u dedikovaných a managed serverů.
  • Je možný upgrade dedikovaného / managed serveru během smluvního období?
    Ano. Rozšíření lze realizovat. Přidáváme další HDD, RAM nebo procesor, při nedostatečné kapacitě nabízíme výměnu celého serveru.
  • Pokud chci vědět více informací o datacentru, kde je dostanu?
    V tomto dokumentu naleznete všechny potřebné informace o datacentru.
  • Co to je SuperBond?
    SuperBond je zapojení serveru do internetu dvěma nezávislými linkami. SuperBond zajistí dlouhodobě větší dostupnost serveru, než by bylo možné při připojení serveru do internetu jen jednou linkou (jedním kabelem). SuperBond je v základní ceně serveru.

    SuperBond chrání server před těmito problémy:

    • Výpadek portu nebo switche poskytovatele
    • Poškození nebo plánované přepojení přívodní kabeláže
    • HW poruchu síťové karty serveru
    • Plánovanou odstávku switche poskytovatele (např. za účelem SW upgrade)
  • Jaké disky používáme?
    Používáme disky vysoce kvalitní značky Intel řady DC SSDs a HDD disky Western Digital RAID 7200 rmp.