Přejít k obsahuPřejít k hlavnímu menu

Server & Rack housing

  • Jak rychle je možné zřídit službu Housing?
    Stačí kontaktovat obchodní oddělení, domluvit se na podmínkách a dodat smlouvu podepsanou elektronicky nebo ji přinést společně se serverem do našeho datacentra.
  • Musím mít k serveru vlastní ližiny pro uchycení do racku?
    Je to vhodné. Pokud vlastní ližiny nemáte, server umístí naši technici na polici (kde zabere víc místa v racku) za příplatek sami.
  • Mohu server přinést do datacentra i o víkendu nebo ve večerních hodinách?
    Ano, provoz datacentra funguje nonstop.
  • Co si s sebou mám vzít do datacentra?
    Server, napájecí kabel, občanský průkaz nebo jiný doklad totožnosti. Drobné nářadí je v datacentru k dispozici.
  • Budu mít k serveru fyzický přístup kdykoliv?
    Fyzický přístup k serveru umožňujeme zákazníkům v režimu NONSTOP, tedy můžete se zastavit kdykoliv bez předchozího objednání.
  • Jak je to s používáním Dlouhé Packy?
    Dlouhou Packu naši technici připojí k serveru na základě elektronické či telefonické žádosti po ověření, že jste oprávněnou osobou. Jakmile činnost s packou ukončíte, bude packa od serveru odpojena.
  • Účtujete proud podle štítkové hodnoty zdroje?
    Ne. Při umístění měříme reálnou spotřebu serveru, a ta je účtována.
  • Při HW poruše serveru zákazníka, lze odkoupit potřebnou komponentu v datacentru?
    Záleží na značce serveru. HW, který máme skladem v dostatečném množství, lze zákazníkovi odprodat.
  • Je možné server k umístění zaslat poštou či přepravní společností? Účtujete si poplatek za umístění?
    Ano, server mohou zákazníci zaslat poštou či jinou kurýrní službou. Server zprovozníme a umístíme do racku zdarma.
  • Zahrnuje služba housing i mailhosting?
    Základní cena nezahrnuje mailhosting. Službu je možné zřídit za poplatek.